Konsalting

Generalni Konsalting

Naš profesionalni tim pruža prepoznatljive usluge u domenu poslovnog konsaltinga i praktične edukacije poslovnih ljudi.Fokusirani smo na rezultate koje klijenti ostvaruju dugoročno. Jedinstvenost naših programa čine iskustveni modeli i alati koje kombinujemo sa efektnim metodama i strategijama uspešnosti. Svakom izazovu pristupamo posvećeno, kombinujući obrazovanje, primenjeno znanje, iskustvo i kreativnost u rešavanju specifičnih problema klijenata.Sopstveni uspeh merimo zadovoljstvom klijenta, zadovoljstvom zaposlenih i stvorenom vrednošću.

Tipovi projekata

  • Hoteli
  • Resorti
  • Aqua Parkovi
  • Luksuzne privatne vile

Tipovi klijenata

  • Investitori koji žele izgraditi nove objekte
  • Vlasnici koji žele da poboljšaju svoje finansijske performanse

Glavni cilj i obaveze konsultanata

Glavni cilj spa konsultanta je da pomogne dizajnerskom timu u razvoju vrhunskоg tehnološki naprednog spa centra. Njegova stručnost osigurava da spa centar nije samo estetski ugodan, već i funkcionalan, efikasan i usklađen sa najnovijim industrijskim trendovima u oblasti wellness tehnologije.

Osnovni očekivani rezultati:

  • Savetovanje o tehnologijama specifičnim za SPA (sauna, parne sobe, hidroterapija, itd.).
  • Integracija digitalnih sistema za iskustvo gostiju (pametne kontrole, osvetljenje, zvučni sistemi).
  • Saradnja sa timom za projektovanje i izgradnju na zahtevima tehnologije.
  • Preporuke za energetski efikasna, održiva rešenja.
  • Predložite rešenja za spa iskustva zasnovana na podacima (nosivi uređaji, zdravstvena dijagnostika, itd.).
  • Osigurajte usklađenost sa lokalnim propisima i standardima.

Faze SPA Konsaltinga:

  1. Pregled, razrada dizajna
  2. Tehnološki šematski dizajn (SD)
  3. Koordinacione direktive
  4. BoQ – Predmer
  5. Tehnolоški glavni projekat (DD) – fakultativna faza
  6. Uputstvo za upotrebu
  7. Izrada operativnog priručnika

Faze biznis plana:

  1. Izrada dokumenta analize situacije (politika cena, projektovane odnosno planirane cene welnesa, restorana i ostalih usluga, planirana popunjenost kapaciteta na bazi aktuelne situacije na tržištu i konkurencije).
  2. Izrada dokumenta o planiranom prihodu sektora biletarnice na osnovu planirane popunjenosti kapaciteta i prosečne cene karata.
  3. Izrada dokumenta o planiranom prihodu sektora hrane i pića na osnovu planirane popunjenosti kapaciteta i prosečne cene usluga.
  4. Izrada dokumenta o planiranom broju zaposlenih za sve jedinice, a na bazi planirane popunjenosti kapaciteta.
  5. Izrada dokumenta o troškovima zarada zaposlenih na osnovu planiranog broja zaposlenih i dogovorenih visina zarada.
  6. Izrada dokumenta o ostalim operativnim troškovima svih jedinica.
  7. Izrada dokumenata i izveštaja za praćenje poslovanja u cilju postizanja maksimalne produktivnosti.
  8. Postavljanje i jasno determinisanje koncepta i osnovnih pravila ponašanja na lokalnom tržištu u skladu sa usvojenim planovima i budžetom wellness centra pozicioniranje proizvoda.
  9. Odredjivanje jedinstvenih vrednosti / kvaliteta u odnosu na prodajnu strategiju, razvoj prodajnih strategija i njihova implamentacija u skladu sa trenutnim kretanjima na tržištu.
  10. Odredjivanje jedinstvenosti usluge / ponude na osnovu podataka dobijenih sagledavanjem grupe usluga i delatnosti wellness centra.
  11. Odredjivanje prodajnih strategija na osnovu istraživanja i segmentacije tržišta.

Faze idejnog rešenja:

  1. Dorada postojećeg idejnog rešenja ili izrada novog idejnog rešenja kako bi se objekat tehnološki , funkcionalno i sadržajno unapredio sa aspektom na povećanje profita u budućem poslovanju a smanjenje inicijalnih troškova ulaganja.
  2. PGD i PZI projekti tehnike i konstrukcija Aqua Parkova.
  3. Tehnološka šema vik instalacija svih projektovanih sadržaja po prihvaćenom idejnom rešenju.
  4. Tehnološka šema elektro instalacija projektovanih sadržaja po prihvaćenom idejnom rešenju.
  5. Tabela ukupno instalisane snage projektovanih sadržaja po prihvaćenom idejnom rešenju.
  6. Tabela ukupno instalisane snage projektovanih sadržaja po prihvaćenom idejnom rešenju.
  7. Osnovu i preseke svakog sadržaja Spa centra ponaosob sa definisanim materijalima i opremom.
  8. Tenderska dokumentaciju sa predmerom za sve projektovane sadržaje po usvojenom idejnom rešenju.

Idealno rešenje uz Bibis

Dosadašnji uspeh firme

O uspehu dosadašnjeg rada govore naše reference i činjenica da jednom uspostavljeni poslovni odnos sa klijentom postaje trajan i rastući program lojalnosti.Naše zajedničko iskustvo na ovim tržištima je višegodišnje. Naš tim konsultanata poseduje veštinu, iskustvo i posvećenost za izradu strategije u hotelijerstvu i wellness turizmu i operativnog izvršenja projekata na više lokacija.

Veštine koje se kolektivno nude unutar kompanije pružaju visoku moćnu i raznoliku ekipu sa širinom tehničkog, poslovnog i upravljačkog iskustva.

Naša firma poseduje ISO standarde

  • ISO 9001
  • ISO 14001
  • ISO 45001

Za projektovanje, proizvodnju, izvođenje radova i servis opreme u oblasti svih vrsta bazena, wellness sadržaja i akva parkova.

Potreban Vam je SPA konsalting za Vaš projekat?

Kontaktraijte nas putem mejla ili pozivom na broj telefona i mi ćemo rado odgovoriti na vaša pitanja i nedoumice.